Skullcandy® wypuszcza Hesh 3 Wireless
- Data:
- 4 października 2017, 16:22
- Ocena:
Skullcandy, Inc., oryginalna marka audio łącząca innowację i kulturę wypuściła na rynek nowe słuchawki bezprzewodowe Hesh 3 Wireless. Hesh 3 zostały totalnie przekonstruowane w stosunku do poprzedniego modelu, sprzedażowego #1 wśród słuchawek Bluetooth®—oferując imponującą mieszankę technologii, komfortu, jakości i wzornictwa, dając konsumentom doskonałe wrażenia odsłuchowe, których oczekują.
Foto: Skullcandy® wypuszcza Hesh 3 Wireless
Hesh 3 zostały stworzone z myślą o całodniowym użytkowaniu i dużej mobilności. Wbudowana bateria pozwala na 22 godziny odtwarzania muzyki, a technologia Rapid Charge zapewnia 4 godzinne działanie po zaledwie 10 minutowym ładowaniu. Dyskretna i składana konstrukcja mieści w sobie 40mm membrany, wbudowany wzmacniacz cyfrowy, nauszniki wykonane z izolującej dźwięk pianki z pamięcią kształtu, co gwarantuje wyrafinowane doświadczenia akustyczne. To wszystko w połączeniu ze zintegrowanym mikrofonem, przyciskami sterowania głośnością, przełączania utworów, zarządzania połączeniami telefonicznymi oraz wyraźnymi komunikatami głosowymi dotyczącymi poziomu naładowania baterii, czy parowania urządzenia, tworzy przyjazne użytkownikowi doświadczenia.
Foto: Skullcandy Hesh 3
“Chcemy dostarczać konsumentom jeszcze bardziej wyrafinowane, bezprzewodowe produkty na czasie, które nie tylko doskonale wyglądają, ale też sprawdzają się w codziennym życiu bez poświęcania komfortu, wygody, a co przede wszystkim najistotniejsze, jakości dźwięku.” mówi Prezes Skullcandy, Jason Hodell. “Dzięki niewiarygodnym wysiłkom badawczym i rozwojowym naszego wewnętrznego zespołu produktowego udało nam się stworzyć najwyższej jakości produkt uzupełniający linię słuchawek w segmencie premium.”
Dzięki licznym funkcją premium oraz gruntownemu przeprojektowaniu poprzedniego bestsellerowego modelu, na podstawie opinii użytkowników, nowy Hesh 3 odzwierciedla bezprzewodową perfekcję.
Foto: Skullcandy Hesh 3
Hesh 3 Wireless dostępne są w kilku modnych kolorach, a ich rekomendowana cena wynosi 579zł.
Foto: Skullcandy Hesh 3
About Skullcandy®
Marka Skullcandy została zbudowana na solidnych fundamentach, które tworzą muzyka, sport, technologie i kultura. Marka tworzy wysokiej klasy produkty audio dla osób podejmujących ryzyko, innowatorów i pionierów. Począwszy od najnowszych innowacji w dziedzinie dźwięku, po kolaboracje z dobrze zapowiadającymi się muzykami i sportowcami, Skullcandy kontynuuje swoją misję i inspiruje innych by żyć na pełen regulator, dzięki przemyślanym technologiom, nowoczesnym projektom i ich materializacji. Skullcandy projektuje, sprzedaje i dystrybuuje słuchawki audio oraz inne produkty pokrewne pod szyldem Skullcandy. Produkty marki są sprzedawane i dystrybuowane przez wiele kanałów sprzedażowych na całym świecie za pośrednictwem siedzib w Park City, Tokyo, Zurichu, Vancouver, Shenzhen i Mexico City oraz za pośrednictwem partnerów w najistotniejszych tyglach kulturowych świata. Więcej informacji można znaleźć na stronie firmy http://www.skullcandy.com.
Foto: Skullcandy Hesh 3
Foto: Skullcandy Hesh 3
Najnowsze
-
G-SHOCK świętuje 40-lecie Data:2022-11-12 09:54więcej
-
Bądź nowoczesny, bądź eko – podstaw na fotowoltaikę! Data:2022-08-24 14:26więcej
-
Jaki fotel gamingowy dla gracza - jak grać bez bólu... Data:2022-03-15 08:59więcej
-
5 pomysłów na idealny prezent na urodziny Data:2021-07-29 20:21więcej
-
Z czego wynika rosnąca popularność smartwatchów? Data:2020-09-23 10:29więcej
-
Obowiązek informacyjny RODO Data:2018-05-25 09:12więcej
-
Instax SHARE SP-3 Data:2018-02-05 15:42więcej
-
35 LAT niepokonanej wytrzymałości Data:2018-01-11 14:55więcej
-
GoPro HERO6 Data:2017-10-03 20:15więcej
Komentarze